Kwaliteitsbeleid

Bij MedicoCare staat de levering van veilige en hoogwaardige producten centraal.
We streven ernaar dit te bereiken door:

  1. Het zorgvuldig plannen, coördineren en controleren van alle belangrijke activiteiten, zoals marktvraag en -eisen, productie en uitbesteding, kwaliteitscontrole, marketing en verkoop. Deze onderdelen integreren we in ons management systeem.
  2. Het opbouwen van duurzame relaties met onze klanten, om op basis van hun behoeften en de geldende wetgeving, klanttevredenheid te waarborgen.
  3. Het ontwikkelen van langdurige partnerschappen met onze leveranciers, om zo de beschikbaarheid en kwaliteit van materialen te kunnen garanderen.
  4. Het verschaffen van de benodigde middelen en het trainen van onze medewerkers, zodat zij hun vaardigheden en kennis van verschillende kwaliteitsaspecten kunnen verbeteren.
  5. Het werken met een hecht team, om te zorgen voor naleving van de regelgeving en om voortdurende verbetering van ons kwaliteitsmanagementsysteem (QMS) te stimuleren.


Door het toepassen en onderhouden van een kwaliteitssysteem, dat voldoet aan EN ISO 13485, streven we ernaar te voldoen aan de relevante wettelijke vereisten voor medische hulpmiddelen. We evalueren regelmatig ons QMS om de effectiviteit en geschiktheid te behouden.

Indien producten onverhoopt niet aan uw eisen voldoen, staan we klaar om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Mocht u vragen of opmerkingen hebben over de door ons geleverde producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via kwaliteit@medicocare.nl. Onze kwaliteitsafdeling zal uw vraag spoedig in behandeling nemen en beantwoorden.